0
3
:
0
0
Få 10% rabat her og nu!
Din rabat er aktiveret
Svær beslutning?
Hvis du bestiller inden for de næste 30 minutter, giver vi dig en 10% rabat på din ordre. Nu er det let at træffe en hurtig beslutning!
Denne rabat bliver ikke kombineret med andre rabatter.

Ring til os på
9725 2888

Kundeservice

Log ind

Shopping Cart
Kurv

Vi søger 
AREA SALES MANAGER
Læs her


Hurtig levering
og fri fragt
fra kr. 4.000,-


For virksomheder
med et cvr nr.


Retur

Returnering af varer kan ikke ske uden foregående aftale med Sono. Ved eventuel aftalt returnering til Sono lager vil varens værdi blive fastsat til sælgers dækning af omkostninger (min. -25% af fakturabeløb). 

 

Se følgende:

  1. Ring eller skriv til os og oplys at du vil returnere varen.
  2. Opgiv altid dit kunde- og ordrenummer.
  3. Varen du ønsker at returnere skal være ubrugt og i originalemballage.
  4. Køber betaler selv alle omkostninger for returtransport ved brug af returretten.
  5. Sælger erstatter ikke skader som er forårsaget af køber.
  6. Ved køb af større kvantum, skal du først bestille en prøve for at returretten skal gælde.
  7. For bestilte varer som ikke er lagerførte hos sælger, gælder returretten ikke. Tag kontakt til kundeservice før din bestilling, hvis du er i tvivl.
  8. Send venligst ikke varer retur uden først at have aftalt dette med Sono.
  9. Retur uden aftale krediteres ikke.

 

Reklamation

Hvis der foreligger en mangel ved levering af varen, skal du indenfor rimelig og kort tid efter modtagelse, give os en tilbagemelding om manglen. Loven henviser til at du skal gøre ting “indenfor rimelig tid”.

 

Sono tillader sig i denne sammenhæng at tolke dette som mindre end 7 dage fra du har modtaget varen. Hvis leverancen har en mangel og dette ikke skyldes dig - eller forhold på din side, skal vi vælge mellem at rette den manglende ordre, ombytning af varen - eller at kompensere manglen ved at give et prisafslag, hvis dette kan accepteres.

 

Vi skal foretage udbedring eller ombytning indenfor rimelig tid. Udbedring eller ombytning skal foretages uden omkostninger og uden væsentlig ulempe for dig. Hvis du modtager fejlbehæftede eller mangelfulde varer i forhold til ordrebekræftelsen, og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos os, har vi egne rutiner for at håndtere dette så enkelt som mulig. Kontakt os snarest muligt på telefon eller send en e-mail direkte til support@sono.dk.

 

Vi vil derefter undersøge hvad der er sket i sagen. Send venligst ikke varer retur, uden først at have en aftale med Sono.

Garanti

På alle varer er der mindst to års reklamationsret ved normal brug, alt efter hvilket produkt der er tale om.

 

Hvis du reklamerer på en vare indenfor tidsfristen, har vi egne rutiner til at løse dit problem så hurtigt som muligt.

 

Kontakt os på telefon 9725 2888 eller send en e-mail direkte til support@sono.dk