Ring til os på
9725 2888

Kundeservice

Log ind

Shopping Cart
Kurv

Vi forstår dine behov
- for et bedre arbejdsliv -


Vores eksperter
hjælper dig med
alt til
arbejdspladsen fra A til Å


Hurtig levering
og fri fragt
fra kr. 4.000,-


Kundeservice - hvad kan vi hjælpe dig med?

Betaling_ikon

Betaling

Betingelser_ikon

Salgsbetingelser

Betingelser_ikon

Fragt og leveringstid

OmOss_ikon

Om os

Retur_ikon

Retur og reklamation

Ansatte_ikon

Kontakt os

FAQ - Ofte stillede spørsmål

Hvad er leveringstiden?

Forventet afsendelsesdato på hjemmesiden er vores bedste estimat på en afsendelsesdato. Dvs. at der kan være afvigelser ved f.eks. helligdage og ferier. Der tages altid forbehold for eksterne forhold som kan påvirke normal afsendelses procedurer.

 

Den korrekte afsendelsesdato er altid påført på ordrebekræftelsen. 

Hvad koster fragten?

Fragtprisen bliver vist når du går fra indkøbskurven til betalingsdelen, efter du har indtastet din adresse med postnummer i leveringsadressen. Alle køb over kr. 4.000,00 er frit leveret, DK.

 

Alternativt er du velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 9725 2888 for at få beregnet din fragtpris. 

Hvor finder jeg brugsanvisning til mit produkt?

Der medsendes samle/brugsvejledninger til de produkter som kræver dette. Du finder også brugsanvisninger på vor webside, under det enkelte produkt. 

 

Ellers tager du kontakt til vor kundeservice på support@sono.dk eller ved at ringe på 9725 2888.

 

Hvordan kan jeg betale?

Du har en række forskellige muligheder for at betale ved onlinehandel på vores hjemmeside: Betalingsformer

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Returnering af varer kan ikke ske uden foregående aftale med Sono. Ved eventuel aftalt returnering til Sono lager vil varens værdi blive fastsat til sælgers dækning af omkostninger (min. -25% af fakturabeløb).
 
Varen skal være ubrugt og med original emballage. Køber betaler selv alle omkostninger og erstatning til sælger. Bestilte varer som ikke er en standard lagervare hos Sono, gælder returretten ikke.
 
Send venligst ikke varer retur uden først at have aftalt dette med Sono. Retur uden aftale krediteres ikke.

Jeg har ikke modtaget en faktura, hvor finder jeg den?

Såfremt der er oplyst en mailadresse til  faktura på bestillingen, så er den fremsendt til den ønskede mailadresse. Ellers er den fremsendt til den mailadresse, som har bestilt varen.

 

Du kan også få fremsendt en fakturakopi ved at kontakte os på support@sono.dk eller på 9725 2888.

Kan man betale via EAN?

Ja, det er muligt at betale via EAN. EAN nummeret skal påføres i betalingsdelen, afsnit 3; Betalingsmetode. 

Kan man blive ringet op ved levering?

Da vi sender med almindelig fragtmand, kan vi ikke garantere at det bliver gjort, men vi påfører gerne dit nummer på fragtbrevet.

Kan man få en vare ud på prøve?

Hvis du har et større projekt og ønsker at afprøve vores produkt inden endelig bestilling, så kontakt en af vores salgskonsulenter eller kundeservice på tlf. 9725 2888 for en nærmere aftale.

Kan man få track & trace på forsendelsen?

Da vi sender med almindelig fragtmand, kan vi desværre ikke fremsende et track & trace nummer på forsendelsen, men vi er selvfølgelig altid behjælpelig med at undersøge hvor langt din forsendelse er kommet. Ring gerne til vores kundeservice på tlf. 9725 2888, de sidder klar til at hjælpe dig.

Kan man selv bestemme hvornår varen leveres?

Du kan aftale med vores kundeservice, hvilken dato du ønsker varen leveret ud på. Hvis ikke andet er aftalt, kommer det ud med alm. fragtmand, ud fra deres ruteplanlægning.

Kan varen blive leveret på bestemt klokkeslet?

Ja, det er muligt at få vores produkter leveret på et bestemt klokkeslæt mod et tillæg. Ordrebekræftelse og faktura vil blive påført tillægsprisen for dette. Kontakt kundeservice på tlf. 9725 2888 for at få din merpris for denne ydelse.

Sælger I til private?

Nej, Sono henvender sig kun til det offentlige og virksomheder med et CVR nummer.

Chat

Mandag – Torsdag kl. 08.00-16.00

Fredag kl. 08.00 - 13.00

Klik på chat-ikonet for at starte en chat

Telefon

Mandag – Torsdag kl. 08.00-16.00

Fredag kl. 08.00 - 13.00

Ring til vores kundeservice på tlf 9725 2888

E-post

Vi besvarer din e-mail løbende og senest indefor en arbejdsdag

Send os e-mail på support@sono.dk